Zolio B.V.
Case
- Zolio B.V.
Branche
- E-Commerce
Opdracht
- Branding en e-commerce

Europa veroveren met 24 webwinkels
An inch wide and a mile deep. De filosofie van Zolio B.V. met een ambitieus plan: de Europese markt veroveren door zich te richten op niche markten en daarmee de klant exact te geven wat ze zoeken.
Om deze niche markt(en) en bijbehorende doelgroepen expliciet aan te spreken zijn we gaan werken met sub-brand strategie. Hierbij ziet de klant niet het moederbedrijf Zolio B.V., maar heeft hij alleen te maken met individuele gezichten van de sub-brands waarin hij is geïnteresseerd.
Deze strategie vraagt om een flexibele branding en huisstijl. We hebben een beeldmerk ontwikkeld, waarin de merknaam Zolio is verwerkt. Dit beeldmerk wordt aangevuld met het woordmerk van elk sub-brand. Zo heeft elke sub-brand een relatie met zowel het moeder als zusterbedrijf.
Om vervolgens bij de doelgroepen onder de aandacht te komen hebben we vol ingezet op online marketingcampagnes, waarin alles draait om vindbaarheid, usability en conversie. Dit is een altijd voortdurend proces waaraan we blijven ontwikkelen met groot succes. Zolio B.V. is hard gegroeid en blijft de stijgende lijn volgen.
01
Richting bepalen!Strategie
02
De middelen en de kanalenMediaplanning
03
Het idee dat werktCreatief concept
04
Het oog wil ook watOntwerp
05
De juiste toepassingConcept naar middelen
06
Samenhangend geheelCampagne uitrollen
07
Anders is al het andere zinloosVindbaarheid & conversie
08
Altijd paraatOogje in het zeil
- Zolio caravanspiegels brochure buitenkant10 maart 2021
- Zolio balie display10 maart 2021
- Zolio beursstand10 maart 2021
- Zolio Emuk Airlift website iphone10 maart 2021
- Zolio 3 flyers22 juli 2021
- Zolio caravanspiegels brochure binnenkant10 maart 2021
- Zolio caravanspiegels website tablet10 maart 2021
- Zolio caravanspiegels website imac + macbook10 maart 2021
- Zolio Emuk Airlift brochure22 juli 2021
Meteen meer meters maken met D-Solution aan je zijde?