Podotherapie Läken
Strategische online positionering
De website van Podotherapie Läken werd ervaren als onrustig, onduidelijk en essentiële informatie was moeilijk om snel te vinden. Vooral op mobiele apparaten kwam de website niet goed tot zijn recht. Voor ons waren de belangrijkste vertrekpunten de usability en navigatie met mensgerichte uitgangspunten in techniek en ontwerp.
De nieuwe website straalt rust uit en geeft aandacht aan de kennis en ervaring van de praktijk. De gebruiksvriendelijkheid is verhoogt door duidelijke routes en aantrekkelijke call-to-actions. Om de online vindbaarheid en zichtbaarheid te vergroten hebben we nieuwe content ontwikkeld. De website is ontwikkeld vanuit ‘mobile first’ met responsive design waardoor het een positieve mobiele gebruikerservaring biedt.
01
Het idee dat werktCreatief concept
02
Het oog wil ook watOntwerp
03
De juiste toepassingConcept naar middelen
04
Anders is al het andere zinloosVindbaarheid & conversie
05
Altijd paraatOogje in het zeil
Meteen meer meters maken met D-Solution aan je zijde?