Paas B.V.

Paas B.V. is al ruim 75 jaar een begrip als aannemer en bouwbedrijf, met veel kennis van nieuwbouw, renovatie, verduurzaming, klein en groot onderhoud.
  • Case
  • Paas B.V.
  • Branche
  • Bouw
  • Opdracht
  • Rebranding

Een toekomstbestendig en sterk merk

Een sterk merk hebben én houden vraagt om continue aandacht en doorontwikkeling. Het merk van Paas B.V. was toe aan een opfrisbeurt, zodat het relevant blijft voor de doelgroep. Het uitgangspunt voor de rebranding is het toekomstbestendig maken van het merk. Voor ons de uitdaging om in dit proces de herkenbaarheid, die Paas B.V. jarenlang heeft opgebouwd, te behouden.

We hebben de huisstijl gemoderniseerd door het te versimpelen. De iconische rode driehoek heeft hierin de hoofdrol gekregen. De vernieuwde stijl wordt consistent op de merkdragers toegepast, waardoor het merk nog sterker communiceert. Met ook een totale make-over van de website, waarin gebruiksvriendelijkheid centraal staat. Het resultaat: een compleet nieuwe, moderne huisstijl, die de kennis en expertise van Paas B.V. uitstraalt en toch herkenbaar en vertrouwd aanvoelt.

01

Richting bepalen!

Strategie

02

Het idee dat werkt

Creatief concept

03

Het oog wil ook wat

Ontwerp

04

De juiste toepassing

Concept naar middelen

05

Anders is al het andere zinloos

Vindbaarheid & conversie

06

Altijd paraat

Oogje in het zeil

Meteen meer meters maken met D-Solution aan je zijde?

Bel vandaag nog voor een afspraak!

Start Nieuw Project
4351
Kopjes koffie
12
Flessen champagne
3
Doosjes tissues
572
Energierepen
×