Paas B.V.

Een toekomstbestendig en sterk merk
Een sterk merk hebben én houden vraagt om continue aandacht en doorontwikkeling. Het merk van Paas B.V. was toe aan een opfrisbeurt, zodat het relevant blijft voor de doelgroep. Het uitgangspunt voor de rebranding is het toekomstbestendig maken van het merk. Voor ons de uitdaging om in dit proces de herkenbaarheid, die Paas B.V. jarenlang heeft opgebouwd, te behouden.
We hebben de huisstijl gemoderniseerd door het te versimpelen. De iconische rode driehoek heeft hierin de hoofdrol gekregen. De vernieuwde stijl wordt consistent op de merkdragers toegepast, waardoor het merk nog sterker communiceert. Met ook een totale make-over van de website, waarin gebruiksvriendelijkheid centraal staat. Het resultaat: een compleet nieuwe, moderne huisstijl, die de kennis en expertise van Paas B.V. uitstraalt en toch herkenbaar en vertrouwd aanvoelt.
01
Richting bepalen!Strategie
02
Het idee dat werktCreatief concept
03
Het oog wil ook watOntwerp
04
De juiste toepassingConcept naar middelen
05
Anders is al het andere zinloosVindbaarheid & conversie
06
Altijd paraatOogje in het zeil
Meteen meer meters maken met D-Solution aan je zijde?