Natuurlijk Weidevlees
Case
- Natuurlijk Weidevlees
Branche
- Slagerij
Opdracht
- Branding

Van visie naar sterk merk
“De kwaliteit van het vlees wordt steeds minder, terwijl er in onze omgeving vraag is naar een goed stukĀ vlees” aldus Albert Zuidhof. Daardoor kwam de passie terug om zelf als slager kwaliteitsvlees te leveren. Het vlees wordt bij lokale kleine boeren ingekocht, waar de dieren veel ruimte hebben en een natuurlijk leven kunnen leiden. Wij kregen de uitdaging om zijn visie om te zetten naar een sterk merk.
Na een stevige brainstorm kwamen we uit op de naam: Natuurlijk Weidevlees. Dit geeft precies weer waar het concept om draait; dieren die op natuurlijke wijze in het weiland staan. Visueel zijn we gegaan voor een vintage stijl die doet denken aan het oude ambacht. De typografie versterkt dit gevoel, maar voegt ook dynamiek en beweging aan het merk toe. Het totaalgevoel van de branding straalt vriendelijkheid en het welzijn van dieren uit.
01
Richting bepalen!Strategie
02
Het idee dat werktCreatief concept
03
Het oog wil ook watOntwerp
04
De juiste toepassingConcept naar middelen
05
Altijd paraatOogje in het zeil
Meteen meer meters maken met D-Solution aan je zijde?