M-Ployee B.V.

M-Ployee is opgericht in 2010 door vakmensen met een jarenlange ervaring in de arbeidsbemiddeling. De 'intermediair voor vakspecialisten'.
  • Case
  • M-Ployee B.V.
  • Branche
  • Uitzenden, Payrol, Detacheren
  • Opdracht
  • Rebranding en herpositionering

Rebranding en herpositionering

De leeftijd onder vakmensen wordt steeds hoger. M-Ployee kwam bij ons met een rebranding vraag waar we van smullen: De wens lag er zich meer te richten op de jongere generatie en hierdoor nieuwe instroom te creëren. We hebben gezamenlijk de vertaalslag gemaakt op het gebied van branding, huisstijl(bewaking), marketing en communicatie. Deze elementen hebben we toegepast in meerdere campagnes.

We hebben ervoor gekozen om het bestaande beeldmerk van de ijsvogel te behouden, om herkenbaarheid van het merk te borgen. De vogel heeft een actie-gerichte, daadkrachtige houding gekregen en wordt door de rest van de huisstijl ondersteund met stevige typografie en uitgesproken kleuren. In de communicatie hebben we ervoor gezorgd dat de tone of voice jonger, speelser en met meer humor overkomt.

01

Richting bepalen!

Strategie

02

De middelen en de kanalen

Mediaplanning

03

Het idee dat werkt

Creatief concept

04

Het oog wil ook wat

Ontwerp

05

De juiste toepassing

Concept naar middelen

06

Samenhangend geheel

Campagne uitrollen

07

Altijd paraat

Oogje in het zeil

Meteen meer meters maken met D-Solution aan je zijde?

Bel vandaag nog voor een afspraak!

Start Nieuw Project
4351
Kopjes koffie
12
Flessen champagne
3
Doosjes tissues
572
Energierepen
×