M-Ployee B.V.

Case
- M-Ployee B.V.
Branche
- Uitzenden, Payrol, Detacheren
Opdracht
- Rebranding en herpositionering

Rebranding en herpositionering
De leeftijd onder vakmensen wordt steeds hoger. M-Ployee kwam bij ons met een rebranding vraag waar we van smullen: De wens lag er zich meer te richten op de jongere generatie en hierdoor nieuwe instroom te creëren. We hebben gezamenlijk de vertaalslag gemaakt op het gebied van branding, huisstijl(bewaking), marketing en communicatie. Deze elementen hebben we toegepast in meerdere campagnes.
We hebben ervoor gekozen om het bestaande beeldmerk van de ijsvogel te behouden, om herkenbaarheid van het merk te borgen. De vogel heeft een actie-gerichte, daadkrachtige houding gekregen en wordt door de rest van de huisstijl ondersteund met stevige typografie en uitgesproken kleuren. In de communicatie hebben we ervoor gezorgd dat de tone of voice jonger, speelser en met meer humor overkomt.
01
Richting bepalen!Strategie
02
De middelen en de kanalenMediaplanning
03
Het idee dat werktCreatief concept
04
Het oog wil ook watOntwerp
05
De juiste toepassingConcept naar middelen
06
Samenhangend geheelCampagne uitrollen
07
Altijd paraatOogje in het zeil
Meteen meer meters maken met D-Solution aan je zijde?