KTC Base

De visuele taal van je doelgroep spreken
Onze taak was het om het oude imago van KTC Base af te stoffen en opnieuw uit te vinden. De uitstraling sloot niet naadloos aan op de doelgroep. Daarnaast werden de bestaande huisstijl en merkdragers als cliché ervaren en misten aansluiting met de hedendaagse standaard.
Wij transformeerden het imago van ouderwets/traditioneel naar hip, idealistisch en betrokken. Met de kleuren en vormentaal wordt de juiste doelgroep aangesproken en als verlengstok doorgegeven in de fotografische elementen. Wij hebben KTC Base een authentiek beeldmerk gegeven dat herkenbaar is door zijn eenvoud. Dit wordt versterkt door kleurrijke elementen waardoor elke merkdrager gelinkt wordt aan het brand.
01
Richting bepalen!Strategie
02
Het idee dat werktCreatief concept
03
Het oog wil ook watOntwerp
04
De juiste toepassingConcept naar middelen
05
Altijd paraatOogje in het zeil
Meteen meer meters maken met D-Solution aan je zijde?