DossierData
Case
- DossierData
Branche
- Web development
Opdracht
- Rebranding

Van start-up naar professionele onderneming
DossierData, een jong webbased bedrijf met een innovatief product voor de financiële markt. Maar dit is niet de uitstraling die ze hadden. Om hun merk en product verder te professionaliseren, hebben wij de balans gevonden tussen jong en dynamisch en een betrouwbare uitstraling.
We hebben een kenmerkend beeldmerk ontwikkeld, waarin de D twee keer terugkomt die samen een dossiermap vormen. De kleuren brengen dynamiek in de huisstijl, waarbij het donkerblauw juist ook betrouwbaarheid uitstraalt. Het logo wordt ondersteund door grafische kleurvlakken, die als de pagina’s uit een dossiermap over de merkdragers heen liggen.
01
Richting bepalen!Strategie
02
Het idee dat werktCreatief concept
03
Het oog wil ook watOntwerp
04
De juiste toepassingConcept naar middelen
05
Altijd paraatOogje in het zeil
Meteen meer meters maken met D-Solution aan je zijde?