CareX Fryslân
Case
- CareX Fryslân
Branche
- Huisvesting
Opdracht
- Concept naar middelen

Van presentatie naar krachtige pitch
Voor de wijkverbetering en nieuwbouw in de wijk Heechterp in Leeuwarden was Elkien op zoek naar een partij die de leegstand kan beheren en de wijk leefbaar kan houden. CareX Fryslân greep de kans om aan deze pitch mee te doen. Het was CareX Fryslân gelijk bekend welk verhaal er verteld moest worden, maar hadden hulp nodig om deze pitch professioneel en daadkrachtig neer te zetten.
Onze tekstschrijver heeft het verhaal kloppend gemaakt en er een creatieve twist aan te geven. Met een keynote presentatie hebben we visuele ondersteuning gegeven aan de pitch. Na afloop is er een brochure meegegeven, die het hele verhaal van begin tot eind nogmaals duidelijk verteld. Het ontwerp van beide merkdragers ademt CareX branding uit, zodat ze kracht en passie uitstralen met hun eigen, opvallende identiteit.
01
Richting bepalen!Strategie
02
Het idee dat werktCreatief concept
03
Het oog wil ook watOntwerp
04
De juiste toepassingConcept naar middelen
05
Altijd paraatOogje in het zeil
Meteen meer meters maken met D-Solution aan je zijde?