ASBAS Computers
Case
- ASBAS Computers
Branche
- Retail
Opdracht
- Branding

4 merken, 4 doelgroepen, 4 successen
ASBAS Computers kwam met de uitdaging: hoe kunnen we hetzelfde assortiment producten aanbieden aan verschillende doelgroepen? Ze willen vier doelgroepen aanspreken, maar willen wel aan elke doelgroep exact hetzelfde assortiment verkopen. Onze oplossing: 4 merken positioneren die visueel de juiste doelgroep aanspreken.
Het merk ASBAS Computers hebben we een redesign gegeven om deze in te zetten voor de zakelijke doelgroep. We hebben het merk Laptop Centrum ontwikkeld om jongeren aan te spreken, met een moderne strakke huisstijl. Budget Laptops heeft de uitstraling van een prijsvechter en spreekt hiermee klanten aan die op zoek zijn naar een koopje. Met Refurbished Notebooks richten we op de milieubewuste klant die duurzaamheid belangrijk vindt. De onderscheidende visuele taal wordt voor elk merk consequent op de hele huisstijl toegepast.
01
Richting bepalen!Strategie
02
Het idee dat werktCreatief concept
03
Het oog wil ook watOntwerp
04
De juiste toepassingConcept naar middelen
05
Altijd paraatOogje in het zeil
- Asbas Computers logo8 maart 2021
- Laptop Centrum logo8 maart 2021
- Laptop Centrum autobelettering8 maart 2021
- Budget Laptops website8 maart 2021
- Refurbished Notebooks website8 maart 2021
- Asbas Computers vouwdoos8 maart 2021
- Laptop Centrum tape8 maart 2021
- Asbas Computers website8 maart 2021
- Asbas Computers advertentie8 maart 2021
- Refurbished Notebooks logo8 maart 2021
- Laptop Centrum website8 maart 2021
- Budget Laptops tape8 maart 2021
Meteen meer meters maken met D-Solution aan je zijde?