Het succes van je webshop heb je voor een flink deel zelf in de hand.

Dat wil zeggen: met wat gerichte hulp van D-Solution zodat je webshop activiteiten niet in de B-categorie blijven steken. Bij D-Solution hebben we niks tegen de bewondering van spontane bezoekers; maar de kassa moet wel blijven rinkelen. In e-termen: op zoek naar tastbare conversie. Eerst maar eens gevonden worden!

Wees lief voor je klanten - geef ze een duwtje in de rug.

Bij een webshop mag je de traditionele winkelwetten voor een deel vergeten. Bovendien is de ene webshop de andere niet. Wat je ook verkoopt – cadeaus, zwaar gereedschap voor de vakman of reizen – het maakt niet uit: het gaat om de bestellingen! Ontdekken, kijken en verleid worden.

Bij D-Solution zorgen we er zorgvuldig voor dat dit proces snel, makkelijk en probleemloos verloopt. Zodat je klanten niet alleen morgen maar ook volgende week terugkomen.

Zo houd je de aandacht er helemaal bij, in je webshop.

Catch them, before they go. Het principe is hetzelfde bij business-to-business en rechtstreekse verkoop aan consumenten.

Vermijd alles wat afleidt of, erger nog, ergernis opwekt bij je bezoekers. Zakelijke klanten zijn nog een tintje kritischer, die moeten door! Alles moet kloppen: de customer journey, gebruiksvriendelijkheid, techniek, conversie en uiteindelijk de vindbaarheid. Klanten worden gemakkelijk verliefd op je producten maar haken snel af als je webshop technische gebreken vertoont. Bij D-Solution laten we je graag zien hoe je de e-concurrentie continu een stapje voor blijft.

Positionering

LAAT ZIEN WAT JE BELOOFT!

Zelfs met de eenvoudigste webshop beginnen we met een goed gesprek. Wat komt er in je webshop te liggen en waarom kunnen kopers niet wachten op je unieke online aanwezigheid? Ga je vooral handel drijven met een jong publiek dat gewend is aan snel zakendoen op een smartphone? En mogen de minder doorgewinterde bezoekers ook op voldoende bestelgemak rekenen? Allemaal belangrijk om te weten voordat we gaan bouwen, bijschaven en scoren!

Ontwerp & Bouw

EIGENLIJK VEEL LEUKER DAN ZO’N STENEN WINKEL

Onze webdesigners zijn stiekem ook een beetje psychologen, met zakelijk instinct. Ze weten alles over kleuren die koopgedrag in goede banen leiden, knoppen waar je graag op klikt, en de gehele ‘customer journey’ waar je bezoeker tevreden mee naar de kassa snelt. Je klanten zullen dit zeker weten te waarderen, bewust en onbewust. Voor maatwerk en verschillende koppelingen draaien we onze handen niet om.

Vindbaarheid & Conversie

WAAR HET UITEINDELIJK ALLEMAAL OM DRAAIT

We zeiden het al: zoek de verschillen. Bij een ‘gewone’ website kun je soms nog baat hebben bij spontane bezoekers. Bij een webshop mikken we in feite maar op één ding: afgeronde bestellingen. De bevestiging die bij webshops ‘conversie’ is gaan heten. Doorklikken, vol overtuiging toeslaan. Nieuwsgierig rondkijkende bezoekers die tevreden zijn over de strakke uitstraling? Allebei fijn, maar eerlijk is eerlijk: je wilt harde cijfers zien. Daar gaan we dus aan werken, samen.

Onderhoud

DE WEBSHOP KENT GEEN OPENINGSTIJDEN

Midden in de nacht kun je in je webshop ongemerkt de beste deals sluiten. Klant blij, jij blij! De meest belangrijke voor een webshop is daarom: blijf het doen. Als je bedrijfsauto het begeeft, is dat vervelend. Als je webshop niet naar behoren functioneert, is het dodelijk. Daarom vinden we bij nazorg en onderhoud zo belangrijk.