Een strak geslepen branding

Bij Slijptechniek Noord B.V. begrijpen ze dat een sterk merk net zo goed eens in de zoveel tijd bijgeslepen moet worden. Ze kampten met een verouderde huisstijl die consistentie en eenheid mistte. Tijd dus voor een grote ontwikkelingsslag om hun merk naar een hoger niveau te tillen en perfect aan te laten sluiten bij hun bedrijf en ambities.

Het nieuwe logo vormt het hart van de vernieuwde branding. Het beeldmerk combineert een diamant met een kompas dat naar het noorden wijst. Zo vertellen we het verhaal van het merk in beeld en woord. Ondersteund door stevige typografie straalt de nieuwe huisstijl precisie, high tech en kwaliteit uit.ย Alle merkuitingen vormen een samenhangend en consistent geheel, met een stoere zwarte basis en opvallende warm-oranje accenten.


Geen elftal nodig om te scoren

De rockstars van dit project

Ellen

Brand designer

Tim

Webdeveloper

Monique

Chef blije klanten

Danny

Marketing strateeg

Minke

Fotograaf