In de race naar een nieuwe brand

RubzAutomotive.nl stond op het punt om de volgende fase van hun ambitie en groei te betreden, en dit vereiste een next-level branding. De kernwoorden die wij als uitgangspunt hebben gebruikt zijn passie, expertise en aandacht. Deze elementen vinden hun weerspiegeling in het nieuwe logo, waarbij een schildvorm werd gekozen voor het beeldmerk. Deze vorm heeft historisch gezien een krachtige betekenis als symbool voor familiewapens en is tevens bekend in de automotive industrie.

Bij de ontwikkeling van het logo voor RubzAutomotive.nl is een eigentijdse benadering gekozen met een knipoog naar het (oude) vertrouwde. Het logo bevat gestileerde racestrepen die de sportieve aard en de gedrevenheid benadrukken. Het kleurenpalet draagt ook bij aan de algehele uitstraling, met een diep zwart en een roestig oranje als representatie van kracht en passie. Deze elementen komen samen om een herkenbaar en betekenisvol beeld te creëren.


Geen elftal nodig om te scoren

De rockstars van dit project

Ellen

Brand designer

Tim

Webdeveloper

Danny

Marketing strateeg

Monique

Chef blije klanten