Een toekomstbestendig en sterk merk
Een sterk merk hebben Ên houden vraagt om continue aandacht en doorontwikkeling. Het merk van Paas B.V. was toe aan een opfrisbeurt, zodat het relevant blijft voor de klanten, leveranciers en (toekomstig) personeel. Het uitgangspunt voor de rebranding is het toekomstbestendig maken van het merk. Voor ons de uitdaging om in dit proces de herkenbaarheid, die Paas B.V. jarenlang heeft opgebouwd, te behouden.
We hebben de huisstijl gemoderniseerd door het te versimpelen. De iconische rode driehoek heeft hierin de hoofdrol gekregen. De vernieuwde stijl wordt consistent op de merkdragers toegepast, waardoor het merk nog sterker communiceert. Het resultaat: een compleet nieuwe, moderne huisstijl, die de kennis en expertise van Paas B.V. uitstraalt en toch herkenbaar en vertrouwd aanvoelt.
Geen elftal nodig om te scoren
De rockstars van dit project
Danny
- Marketing strateeg
Ellen
- Brand designer
Tim
- Webdeveloper
Minke
- Fotograaf
Jarno
- Grafisch ontwerper
Alex
- Google detective