Tijd voor upgrade 3.0
Een webshop die al goed draait met klanten wereldwijd, dat klinkt als een droom, toch? Maar bij Dramtime vonden ze dat het tijd was om die droom naar een hoger niveau te tillen. De webshop begon achter te lopen op technologisch gebied, en dat kon natuurlijk niet blijven duren. We hebben alles flink onder handen genomen en gezorgd voor een webshop die helemaal up-to-date is met de nieuwste technologieën. Het resultaat? Een soepele shopervaring.
Niet alleen de webshop hebben we aangepakt, maar ook de huisstijl heeft een update gekregen. Het vernieuwde logo heeft een klassiek-moderne uitstraling gekregen, waarbij we key-elementen uit de oude huisstijl hebben behouden. Het vertrouwde lettertype, de rode kleur en natuurlijk de iconische ketel zijn allemaal gebleven. Alleen nu is de huisstijl nog praktischer inzetbaar zonder dat hij zijn eigen unieke consistente identiteit heeft verloren.
Geen elftal nodig om te scoren
De rockstars van dit project
Danny
- Marketing strateeg
Tim
- Webdeveloper
Ellen
- Brand designer
Térèse
- Tekstschrijver
Nick
- Webdesigner
Gerard
- Chef blije klanten
Minke
- Fotograaf