Tijd voor upgrade 3.0

Een webshop die al goed draait met klanten wereldwijd, dat klinkt als een droom, toch? Maar bij Dramtime vonden ze dat het tijd was om die droom naar een hoger niveau te tillen. De webshop begon achter te lopen op technologisch gebied, en dat kon natuurlijk niet blijven duren. We hebben alles flink onder handen genomen en gezorgd voor een webshop die helemaal up-to-date is met de nieuwste technologieën. Het resultaat? Een soepele shopervaring.

Niet alleen de webshop hebben we aangepakt, maar ook de huisstijl heeft een update gekregen. Het vernieuwde logo heeft een klassiek-moderne uitstraling gekregen, waarbij we key-elementen uit de oude huisstijl hebben behouden. Het vertrouwde lettertype, de rode kleur en natuurlijk de iconische ketel zijn allemaal gebleven. Alleen nu is de huisstijl nog praktischer inzetbaar zonder dat hij zijn eigen unieke consistente identiteit heeft verloren.


Geen elftal nodig om te scoren

De rockstars van dit project

Danny

Marketing strateeg

Tim

Webdeveloper

Ellen

Brand designer

Térèse

Tekstschrijver

Nick

Webdesigner

Gerard

Chef blije klanten

Minke

Fotograaf