Schoon schip
Het 25-jarig jubileum van Autocleaning van der Werff stond vlak voor de deur. Een mijlpaal als deze biedt een perfecte gelegenheid om de huisstijl eens grondig onder de loep te nemen. Maar wat doe je als je na een kwart eeuw besluit om een nieuw imago te omarmen? Bouw je verder met de bestaande stijl om de herkenbaarheid te behouden? Of kies je voor frisse wind? Na uitvoerig onderzoek bleek dat de huidige huisstijl niet langer aansloot op de kernwaarden en het karakter van het bedrijf. Het werd tijd om schoon schip te maken.
Een centraal element in de vernieuwde huisstijl is de watergolf, die als een beschermende laag over de auto spoelt. Dit zorgt voor een onderscheidend kenmerk dat alle aspecten van het merk verbindt en meteen herkenbaar maakt. De nieuwe huisstijl is fris, helder en modern. Om het geheel nog feestelijker te maken, hebben we een vaandel toegevoegd ter ere van het 25-jarig bestaan. Want zo’n prachtig jubileum moet gevierd worden!
Geen elftal nodig om te scoren
De rockstars van dit project
Ellen
- Brand designer
Tim
- Webdeveloper
Minke
- Fotograaf
Danny
- Marketing strateeg
Monique
- Chef blije klanten