4 merken, 4 doelgroepen, 4 successen
Hoe kunnen we hetzelfde assortiment producten aanbieden aan verschillende doelgroepen? Ze willen vier doelgroepen aanspreken, maar willen wel aan elke doelgroep exact hetzelfde assortiment verkopen. Onze oplossing: 4 merken positioneren die visueel de juiste doelgroep aanspreken.
Het merk ASBAS Computers hebben we een redesign gegeven om deze in te zetten voor de zakelijke doelgroep. We hebben het merk Laptop Centrum ontwikkeld om jongeren aan te spreken, met een moderne strakke huisstijl. Budget Laptops heeft de uitstraling van een prijsvechter en spreekt hiermee klanten aan die op zoek zijn naar een koopje. Met Refurbished Notebooks richten we op de milieubewuste klant die duurzaamheid belangrijk vindt.

Geen elftal nodig om te scoren
De rockstars van dit project
Tim
- Webdeveloper
Danny
- Marketing strateeg
Gerard
- Chef blije klanten
Jarno
- Grafisch ontwerper
Ellen
- Brand designer
Alex
- Google detective