Een nieuwe fundering
Bij Aannemersbedrijf Bruining B.V. staat een nieuwe eigenaar aan het roer. En hoewel het bedrijf op vele fronten trouw is gebleven aan zijn kernwaarden van betrokkenheid, directe communicatie en betrouwbaarheid, was er wel de behoefte om een nieuw tijdperk te markeren met een vernieuwde brand. De wens was duidelijk: een eigen identiteit die zowel opvallend uniek was als naadloos binnen de branche past.
Het nieuwe logo is opgebouwd uit twee blokken die zowel de bouwsector symboliseren als een visie op schaalbaarheid en groei weerspiegelen. De herhalende, ronde vormen in het woordmerk dragen bij aan een gevoel van evenwicht en openheid. Samen met zorgvuldig geselecteerde kleuren, ademt de vernieuwde huisstijl een eigentijds, toegankelijk en betrouwbaar karakter uit. Het logo, kleurenpalet en typografie worden ondersteund door een patroon dat een extra dimensie van persoonlijkheid toevoegt aan het geheel.
Geen elftal nodig om te scoren
De rockstars van dit project
Tim
- Webdeveloper
Danny
- Marketing strateeg
Ellen
- Brand designer
Minke
- Fotograaf
Térèse
- Tekstschrijver
Nick
- Webdesigner