Wist je dat zelfs een dorpshuis zijn doelgroep op de juiste manier moet aanspreken? Stichting Dorpshuis 2e Exloërmond had dringend behoefte aan een nieuwe website om beter te kunnen communiceren met hun doelgroep. Op ons advies hebben we niet alleen de website vernieuwd, maar ook de volledige huisstijl om een nog grotere impact te kunnen maken.

Het nieuwe logo symboliseert een centraal ontmoetingspunt waar mensen samenkomen. Het belichaamt het idee van noaberschap – mensen bij elkaar brengen en interactie stimuleren. Het uitgebreide kleurenschema toont de diversiteit, waarbij het rood een herkenbare link heeft met de inrichting van het dorpshuis.

De nieuwe website bouwt voort op deze stijl met een overzichtelijke indeling, versterkt door krachtige kleurvlakken. Je vindt gemakkelijk de belangrijkste acties, zoals de activiteitenkalender en het laatste nieuws. Ervaar het zelf!

De nieuwe huisstijl spreekt zowel jong als oud aan en brengt de stichting hiermee nog dichter bij zijn doelgroep.


Lees onze andere verhalen