We ontzettend trots om samen met Autocleaning van der Werff na 25 jaar een frisse wind door hun visuele identiteit te laten waaien. We hebben de afgelopen maanden keihard gewerkt aan een gloednieuwe huisstijl, met een compleet nieuw logo, merkdragers en website.
En vandaag is het moment aangebroken om ons werk te vieren, want Autocleaning van der Werff lanceert hun 25-jarig jubileum en de bijbehorende rebranding! De nieuwe huisstijl heeft een frisse, heldere en moderne uitstraling. Een essentieel element in het ontwerp is de watergolf die als een beschermende laag over de auto stroomt. Dit geeft de huisstijl een unieke identiteit die alle merkdragers op een herkenbare manier met elkaar verbindt.
Onze inspanningen beperken zich niet tot alleen de visuele aspecten. We hebben ook een nieuwe website ontwikkeld die perfect aansluit op de vernieuwde huisstijl. Op de website vind je overzichtelijk alle informatie over de diensten en prijzen. Bovendien krijg je een uitstekend beeld van de persoonlijke aanpak van het Autocleaning van der Werff-team. Neem gerust een kijkje en ontdek het zelf!
We ontzettend blij dat we Autocleaning van der Werff hebben kunnen helpen bij hun 25-jarige jubileum en de spannende rebranding. We hopen dat de nieuwe look & feel hen veel succes zal brengen en dat het bedrijf nog vele jaren kan blijven groeien en bloeien. Op naar de volgende 25!
Ellen
- Brand designer
Lees onze andere verhalen
14 november 2023
Van plantaardige oliën tot website
1 november 2023
Denken is voor mensen wat zwemmen is voor katten
19 oktober 2023